Известие

Collapse
No announcement yet.

двигател от 33-ка на 146-ца окачване от 33-ка на спринт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    120лв.са комплекта гарнитури.Неможе да ги няма по магазините щом тука в търговище мога да си поръчам значи при вас няма как да няма!!!!
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
      хахах ,за протокола значи в рамките на 35-36 календарни дни успях да строша: Три броя двигатели както следва 1.6 8В боксер после 1.5 8в боксер после 1.7 16в боксер. В петък 09.07 сринах раздатката на служебното ми паджеро. А днес 11.07.2010г. На път за рали БГ с една хонда сивик 1.5 овари боба и изхварли водата. Маи имам нужда от поп не от автомонтьор.

      Но както и да е, доиде ми новия вал здрав прав корав не шлаифан . И се чудя колко километра ще изкара. Сущо така се чудя кои може да ми барне компа на колатат??? Е след като я зглобят и разработя. И последния въпрос засега изпускателната генерация от 146 1.7 16В дали ще съвпадне на захващането на мотора от 33-ката 1.7 16 в
      Преди да слушаш ДЖ Стивън, щото толкова мазно да ти обяснява, значи, че е пред емоционален срив и ще ни запсува групово, свържи се със Zilata!
      Той има връзки!
      Дедо поп да ти чете!
      То каръка, верно не е кон да се умори, ама при тебе...
      Сега се сещам.
      Ти като взе тая кола, събра ли приятелите си на бира и след това, препикаха ли я, та да не хваща уроки!
      Last edited by mordohy; d.m.y г., 23:09.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        Сагата продължава. В петък 16.07.2010 разглобихме двигателя и се разбра че двигателя е прегряван има строшени бутала ,смукателните валове са си заминали. Блока е с надран един цилиндър и 8 повдигачи трябват. Еи така в бързината ми краднаха и телефона. Курбан ще си права то не се издържа.
        Опел Кадет GSI
        166 2,4 JTD
        ако мислиш че е здрава дай та тествам

        Comment


        • #34
          3бр. двигатела
          Attached Files
          Опел Кадет GSI
          166 2,4 JTD
          ако мислиш че е здрава дай та тествам

          Comment


          • #35
            И в заключение какво се получи накрая.
            Двигател:
            -ЕКУ,бутала,биели,дросели,глави(полирани камери и свалени малко) всичко от 33-ка 1,7 16В
            -блок,разпределителни валове от 146 1,7 16в(едвам намерих читави)
            -колянов вал здрав не шлаифан идеален от 33-ka 1,7 I.E
            Окаване: кони реголируемо оставих си стандартните прожини че инае многа голям каартинг става
            Спирачки:
            Смених дисковете с брембо и накладки федерал некви реисинг свирят яко но спира много добре.

            Допуснати грешки:
            - сложих съеденител от 1,6 боксер (прегрява) ама вече 5 хиляди не здава багажа

            Интересни наблюдения:
            първите 1300 км колата харчеша 100-150гр масло на 120км. Като първото масло за промивка с което минах 290 км бе някакво си наливно 10В40. После и налях лики моли 10в60, и като по чудо извднъш. След общ бробег от 1300 км колата спря да харчи масло. Направо много чудно за боксер мотор. Всяка седмица го проверявам и си седи 2мм под максимома.
            Расхода на гориво е ее е е е боксров право пропорционален на натиска на педала. От 7 на дълго до 15 на градско. Както и от 13 на дълаг път до 10 на градско каране.


            Остатачни материяли: за 1,7 16В
            -три коляновви вала за шлаиф
            -12 разпределителни вала на мен лично не ми харесват.
            - два блока хахах
            - незнам си колко бутала и биели поне ......8 имам
            - дросели 2 броя двоини
            - два картера
            - смукателен колектор и дебитомер за 145/6 1,7 16в
            за 1,6 боксера и за 1,5 няма да ви пиша сега не му е тук мястото.
            Приятели те се базикат "авто морга алфа" хахах. Общо взето нещата стават лесно с прехварлянето на двигателя единствено проблем видях с това да накарам таблото да показва километрите и оборотите. То даже километри още не показва но ще оспея .

            И мерси на всички че помогнаха кой с информация кой с части

            П.С. наред е спринта сега му събирам частите
            Last edited by rijko; d.m.y г., 23:35. Основание: http://clubalfaromeo.com/forum/album.php?albumid=82&pictureid=3149
            Опел Кадет GSI
            166 2,4 JTD
            ако мислиш че е здрава дай та тествам

            Comment


            • #36
              най накрая я събра
              Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

              Comment


              • #37
                Ееееееее колега мислех че вече си се отказал и си пратил всичко за скрап...Но явно не е било така за което ужасно много се радвам!!!!
                Много ми е интаресно с генерацията от 33 ли си или ги има всичките гърнета от 146цата и какъв е звука ако мойе и едно клипче да пуснеш и да направиш някоя друга по добра снимка на двигателито

                Поздрави за успеха и се надявам много безавариини да видиш.И знай че боксерчето много трудно ще те остави ако се грижиш за него!!!!
                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                Comment


                • #38
                  И понеже сърцето на 33 си е капризно когато го поглезиш.
                  В неделя най накрая сложих генерация от 1.7 16-ка благодарение на колегата hunter1989 поздрави.
                  И преди 2 часа скъса ангренажен ремък на дясната глава който е на не повече от 6 000 километра. Аааа да и това се случи на 2-ра с 30км/ч Което потварвждава моето твърдение че тая кола требва да се кара на сичката гас.

                  И едно питане за ангренажни ремъци и гарнитури на главите че са взели да опускат. Кой може да ми ги изпрати, е не за усмвки естествено. Не бързам сега ще яхам фиат уно 1.3 Т хахах ама харчи много
                  Опел Кадет GSI
                  166 2,4 JTD
                  ако мислиш че е здрава дай та тествам

                  Comment


                  • #39
                    Кофти, колега!
                    Дано не си счукал клапаните, което много ме съмнява!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      Колега аз пьк в момента слагам мотор от 145 1.7 16в но на 33ка заедно и с инсталацията от 145цата скоростната кутия сьщо ще е от 33ката и генерацията какво мислиш някаде изненади ще имам ли и с тази генерация какьв ще е краиния ефект

                      ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:57 ----------

                      аз колега ще погледна от стария мотор дали може да ти свьршат работа ремаците и гарнитурите
                      Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                      155 2.0 16v 150hp Super
                      146 1.9 jtd fl

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Plamen33 Покажи съобщение
                        Колега аз пьк в момента слагам мотор от 145 1.7 16в но на 33ка заедно и с инсталацията от 145цата скоростната кутия сьщо ще е от 33ката и генерацията какво мислиш някаде изненади ще имам ли и с тази генерация какьв ще е краиния ефект

                        ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:57 ----------

                        аз колега ще погледна от стария мотор дали може да ти свьршат работа ремаците и гарнитурите
                        А мерси колега за частите но имам 4-двигатела 1.7 16 и си имам всичко а ремаците ще са нови стари не се слагат. А изненадата е че ти трябва генерация от 33-ка 1.7IE или 1.7 16V.
                        Ммм и с ел. инсталацията ще имаш лек проблем заради имобилайзера, обортомера евентоално с километража. Абе докато стигнеш до там и ако имаш ядове ми звани.
                        Опел Кадет GSI
                        166 2,4 JTD
                        ако мислиш че е здрава дай та тествам

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                          А мерси колега за частите но имам 4-двигатела 1.7 16 и си имам всичко а ремаците ще са нови стари не се слагат. А изненадата е че ти трябва генерация от 33-ка 1.7IE или 1.7 16V.
                          Ммм и с ел. инсталацията ще имаш лек проблем заради имобилайзера, обортомера евентоално с километража. Абе докато стигнеш до там и ако имаш ядове ми звани.
                          За съжаление генерацията от 8клапановия Боксер не пасва на 16-ката!!!
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                            За съжаление генерацията от 8клапановия Боксер не пасва на 16-ката!!!
                            Може да се бъркам. Но нали и двата блока са еднакви. Също така диаметара, захващането на из.колектори са еднакви. Ама щом казваш се съгласявам ти

                            Дай една скоростна кутия от 33-ка боксер 1.4, 1.5, 1.7 16В или ми извъди 1-ва и 2-ра
                            Опел Кадет GSI
                            166 2,4 JTD
                            ако мислиш че е здрава дай та тествам

                            Comment


                            • #44
                              Дори и блоковете не са еднакви единия има допълнителни канали за охлаждане! А колкото до колекторите те нямат нищо общо понеже те излизат от главите и захващането на 8клапановите е мисля че с 45градуса завъртяно а има и друго колекторите на всички 8 клапанови от 1.3 до 1.7 са ФИ 42.5 а на 16ките ФИ-то е 50.5 . А колкото до скоросната кутия имам само мойта и съжалявам че немога да помогна но във форума има много хора с кутии и части тук в раздела 33 всички сме скрапери така че се някои ще има.
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • #45
                                боксер боксер
                                И така ремъка на (5000 км.) не бе скъсан а бе изтанял по широчина и така вече бяха загинали няколко зъба от ремъка и превартял четири клапана на причина неподвижната "бреда" ролка
                                Last edited by rijko; d.m.y г., 17:47.
                                Опел Кадет GSI
                                166 2,4 JTD
                                ако мислиш че е здрава дай та тествам

                                Comment

                                Working...
                                X